WhatsApp-ryhmät BirdLife Kanta-Häme alueella

WhatsApp-ryhmät yhdistyksen toimialueella

BirdLife Kanta-Häme -ryhmä

Ryhmässä voi keskustella kaikesta lintuharrastukseen liittyvässä esim. kysellä lintujen tunnistamisesta, lintupaikoista, harrastusvälineista ym.

Ryhmään liittyminen: Lähetä teksti- tai WhatsApp-viesti puheenjohtajalle numeroon 050-3363747.

Lintuhavainnot BirdLife Kanta-Häme -ryhmä

Ryhmässä voi ilmoittaa kaikkia lintuhavaintoja yhdistyksen toimialueelta Kanta-Hämeessä

K-H Linnut -ryhmä

Yhdistyksen omien rymien lisäksi Kanta-Hämeessä toimii K-H Linnut -ryhmä, jossa keskitytään ilmoittamaan mielenkiitoisimpia lintuhavaintoja esim. harvinaisuudet, vähälukuiset ja ensimmäiset muuttolinnut ym.

Ryhmään liittyminen: Lähetä WhatsApp-viesti Arto Laaksolle numeroon 040-5016750.

Birdlife Kanta-Häme

BirdLife Kanta-Häme ry     khly@birdlife.fi   |   Birdlife Suomi ry      toimisto@birdlife.fi | Tietosuojaseloste